top of page

FOLLOW ME:

Een beetje oefenen kan geen kwaad

Na het maken van "mijn tas" smaakte het al onmiddelijk naar meer.

Vandaag haalde ik een aantal restjes stof boven om aan de slag te gaan.

Mijn grote inspiratiebron was "pinterest", daar ging ik op zoek naar eenvoudige patroontjes voor het maken van een zakje.

Eerst maakte ik een zakje die je aan beide kanten kan gebruiken. Ik weet nog niet goed voor wat ik het precies zal gebruiken, maar het leek mij heel leuk om dit in een cadeautje te verwerken gevuld met koekjes bijvoorbeeld, ...

Het zakje was zo snel klaar dat ik meteen een volgend werkje wou maken maar dan iets met een rits. Na een aantal patroontjes te bekijken besloot ik zelf mijn patroon uit te tekenen.

En ja hoor, alweer was ik heel blij met mijn resultaat (op een paar details na).

Je kan onderstaande foto's groter bekijken door er op te klikken.


  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

RECENT POSTS: 

SEARCH BY TAGS: 

Er zijn nog geen tags.
bottom of page